Valami az én szememben nem attól lesz tucat termék mert sokan veszik hanem mert az álltalad említett kreativitás nagyfokú hiányát mutatja ellenben hozza a széles réteg által is befogadható kliséket (és ugyan nem manga téma de itt rámutatnék a brazil szappanoperák vagy akár a kis hazánkban is futó gagyi sorozatok népszerűségére... objektív szemmel nagyon kevés értéket tudnak felmutatni mégis hatalmas a nézettségük)
És valóban kiadás szempontjából mindenképpen érdemes valami nagyobb húzónévvel kezdeni ami nagyobb réteghez szól... ezzel egy percig se vitatkozok... de ez elsősorban marketing kérdés nem pedig esztétikai (szóval megint csak ott tartunk hogy ami sikeres az nem feltétlenűl értékes is, és ez gyakran igaz fordítva is.... lásd kategóriákkal többen olvasnak Danielle Steelt mint pl Umberto Ecot (oké ez elfogult példa volt de nagyvonalakban korrekt))
És hogy tisztázzam nekem nem elsősorban a terjedelemmel vannak problémáim...
"Plombáld le a múltat. Én is leleplombáltam. Mert Úgy folyik, rajtad keresztűl az élet. És megaksztja majd a vízórádat, a vízkő, mert az nálad keményebb."