Szintén nem kötekedni vagy kukacoskodni szertnék...
DE... miért is kéne több kreativitás egy képregény (és mostmár akkor lényegtelen hogy honnan származó) elkészítéséhez mint akár egy filméhez? valóban a képeket meg kell rajzolni... de ez csak egy technikai kérdés hiszen lássuk be hogy a legtöbb képregény azért nem szépművészeti remekmű... (csak tömören... filmnél ugye alapból meg kell szerkeszteni az a dott képet (előtér háttér szereplők stb elrendezése) fel kell építeni a kameramozgást (bármíj meglepő igenis nyagon komoly hangulatkeltő/leíró eszköz tud lenni egy filmben) és persze a plánozást, utómunka terén meg csak a vágást említeném meg ami szintén nagyon fontos... de még hosszan lehetne sorolni). Irodalom terén pedig ne feledkezzünk meg róla hogy a legtöbb valóban jó könyv nem csak abból áll hogy izgalmas a történet és ne adj isten árnyaltak a szereplők. Lényegesen hangsúlyosabb szerepet kap a dramaturgia illetve sokkal tágabb jelentéstartomány sűríthető be mint akár egy képregénybe.
Azon kérdésre pedig hogy milyen klisé van egy manapság népszerű mangasorozatban most nem válaszolnék... ez így elég tág... ha konkretizálsz akkor nagyon szívesen...
És valóban mára már nem nagyon van olyan mű amely teljesen eredeti tudna lenni... de ezzel nincs is semmi baj ugyanis ha megfigyeled korunk jelentős alkotói pontosan erre játszanak rá... fognak egy jól ismert elemet és azon csavarnak egyet... csak ugye ehez is tehetség kell hogy jól csinálják...
"Plombáld le a múltat. Én is leleplombáltam. Mert Úgy folyik, rajtad keresztűl az élet. És megaksztja majd a vízórádat, a vízkő, mert az nálad keményebb."