ENJOY-ANIME: happy day :))))))))))))
GANIMA: Jaj jó volt a VK 4.kötete, nagyon tetszett ^^ már várom az 5.kötetet x)
MARTINA: :))) nagyon örülök :))) most érkezett meg a futár és hozta a csomagot :)) nagyon szépen köszönöm <3
STORM BABY: Viszlát!:D
SHIRUBA: Ccc! Te reménytelen kis fruska:) Nem baj, én mindig itt leszek Neked:D Puszi, Baby!
Az üzenetküldéshez be kell jelentkezni!
Legutóbb olvastad, ilyen volt
beküldve: 2010-12-30 13:06:42
(#411) Ma elolvastam az ÉLNI mangát.
nagyon elnyerte a tetszésemet, a rajzolás kicsit más volt mint az eddigi de a történet nekem nagyon kidolgozottnak tűnt. Ilyen stílusú mangát még nem olvastam, jólvan, kezdő vagyok meg minden, de ez tényleg olyan, ami a jövőben simán megtörténhet: egy kísérlet elszabadul, és nem lehet majd irányítani. Bár az emberi igazságtalanság itt is meglátszik, mivel a fősz.-t halálra ítélték, pedig még a halálával is segített a testvérpáron..
Lényegében nagyon kirááály
nagyon elnyerte a tetszésemet, a rajzolás kicsit más volt mint az eddigi de a történet nekem nagyon kidolgozottnak tűnt. Ilyen stílusú mangát még nem olvastam, jólvan, kezdő vagyok meg minden, de ez tényleg olyan, ami a jövőben simán megtörténhet: egy kísérlet elszabadul, és nem lehet majd irányítani. Bár az emberi igazságtalanság itt is meglátszik, mivel a fősz.-t halálra ítélték, pedig még a halálával is segített a testvérpáron..
Lényegében nagyon kirááály
"A metafizika az, amikor egy vak ember egy sötét szobában keres egy fekete kalapot, ami nincs is ott"
beküldve: 2010-12-27 18:45:33
(#410) A mai nap,megintcsak egy Kawashita Mizuki mangát végeztem ki.
Anedoki.